Fatmakrc Her göğsün süt üretme kapasitesi farklıdır siz her emzirmede ilk öncede az olan göğüsten başlayıp ikisini de emzirin bebek ne kadar emerse süt artar. Stres olmayın. Gece de emzirin ki yine artar. Ama dediğim gibi iki göğüste aynı oranda süt üretmez farklılık olur illa ki.