Merhabalar, bebeğim sırt üstü yatarken çok ağlıyor bazem memede uyuya kalıyor yatağına yatırdığımda çok fazla gerinme hareketi yapıp ses çıkartıyor. Sadece yüzüstü rahat edip ses çıkarmadan uyuyor. Gündüzleri yüzüstü yatırmaya çalışıyorum ancak tehlikeli olduğu için devamlı başında beklemem gerekiyor. Bu sorunun gazdan kaynaklandığını düşünüyorum karnı ağrıyor diye düşündüm çünkü gazlı bir bebek. Gaz için damla,masaj, rahatlatıcı pozisyonlar hepsini denedim ama aynı sorum devam ediyor. Bu arada bebeğim 52 günlük ve bu sorun 40.günden sonra başladı. Meme+mama şeklinde besleniyor başından beri. Bu konuyla ilgili ne yapabilirim sizce sorun gaz mı? Ve geceleri çok ses çıkarması inleme şeklinde hareket etmesi normal mi?