Arkadaşlar bebegim afedersiniz taş gibi kaka yapıyor çok zorlanıyor yaparken. Ek gıda dan mı oldu yoksa yeni mama degiştirdim SMA dan bebelac gold a geçtik ondan mı oldu anlamadım. Bol su içiriyorum zeytinyağı içirdim poposunuda uyardım ama yok yapamıyor. Ne yapmam lazım ne öneriyorsunuz.