Hazelsmom Bebeğim 2 ay on günlük şimdiye kadar hep meme mama olarak gittik . Sütüm var ama günde en az bir kere emse de ağlıyor uzun uyumuyor meme almak istemiyor mama verince uyuyor . Bu çocuk gün boyu memeyle doyarken gümde bir iki kere mama istemesi doymadığından Mıdır?? Anlam veremiyorum şu mamayı tamamen bırakamadık gitti :(
Durdudilerrr Hazelsmom bnde aynı durumdayım. 3 kere veriyorm günde. Çekiştirip birakio memeyi meme reddi dedikleri bu mu?
Aysenur25 Hazelsmom aynı durumdayım bende memeyi sadece uyku arasında yiyiyo uyanıkken resmen kavga ediyo memeyle mama verince hemen alıyo
Naz1905 Bizde öleyiz benm sütüm yetmedi için mama takviyeli gidiyoruz doktorumuz eşliğinde. Gece alıo memeyi gündüzde savaşıo resmen ama kucagıma alıyorum evin içinde tur geziyoruz resmen memeyle keyfi yerindeyse alıo. Eger aglıyorsa zaten asla almıyor