İşyerin raporunu güncelledikçe yatar canım bugün güncellerse haftaya güncelleme yaptığı tarih aralığı kadar ödeme geçer hatta aklında olsun e devletten bu paranın yatacağı Banka hesabını tanımlarsan ptt de uğraşmazsın ayrıca işyerinde normal çalıştığın ücretin yaklaşık 3te1i kesintiye uğruyor