Kızlar perşembe gece sezeryanla doğum yaptım. Ben sanıyordum ki hemen şakır şakır süt gelecek ama hiç bişey yok bebeğim emiyor ama ne emiyor bende anlamadım bugün zaten hiç uyumadı hep emmek istedi sütüm ne zaman gelirse ben ne vericem o zamana kadar bebeğe