Bende bi buçuk ay once taktırdım adetli değilken. Sonrasında aynı adet kanaması gibi kanamam oldu 6gun hafif agrilarim falan. Doktor bunların normal olacağını söyledi rahim spraile alışmaya çalışacak endişelenme dedi. Sonrasında da sarı akıntılarım oldu hep bunlar da normal en az üç ay böyle olabiirmis