SanemAsil aynen canım katılıyorum gaz sancısı vardır benim oğlum da 39 günlük gaz sancısı tutunca öyle oluyor masaj yap göbeğine gazını çıkart hem emzirmeden sonra. Bacaklarını hareket ettir bağırsaktaki gazı da çıkart öyle rahatlıyo. Ayaklarını sıcak tut kendinin de bebeğinin de. Ben beneğimin göbeğine yumuşak bir kumaştan kuşak gibi sarıyorum ısıtıp sıcak da rahatlatıyor