Rzgrmrv93 Brnkrm Tekirdağ yaşam hastanes Abdullah önen Allah razı olsun doltorumdan çok iyiydi sezaryen olmama ragmen 2. Gün ayağa kalktım bebeğime hep ben baktım ne ağrım oldu ne sızım hâla da bilmem dikişimin sızladığını 6 ay olucak ☺️