Oglum 8 aylık. 6 aylıktan beri durum böyle. Ben artik o kadar bunaldım ki sütten kesmeyi bile düşündüm psikolojim alt üst. Dun gece yine memede uyumak istedi çektiğim an gözü kapalı şekilde ağlıyor belli aşırı uykusu var ama memesiz dalamıyor. Eşim bırak ağlasın dedi. Yapamam edemem derken esim kendi koluna aldı ağladı baya oglum, sarildik sevdik burdayız meme yok dedik ben asla memesiz susmaz diye düşünürken 10 dk sonra sustu uyudu inanamadım. Ve sabah 8e kadar bir daha uyanmadı. Cok da mutlu huzurlu uyandı şimdi. Uyku eğitimine baslamayi cok istiyordum zaten bu cesaret oldu. Bugunden itibaren kendi yataginda memesiz uykuyu deneyecegiz