Arkadaslar benegımı 1,5 saat once emzırmıstım .sonra anıden aglamaya basladı genelde saatte bır emzırırm sonra emzıreyım derken anıden bunları gordum yuzunde ve bacagında kapalı bolgelerınde yoktur acaba bırsey mı ısırdı (sıvrısınek falan) yoksa alerji mi oldu!
https://hizliresim.com/kdYtBl
