Uzgunanne-- Kızlar bunu kullanan varmı memnunmusunz ?bebeğim meme reddi yapıyor, elimle sagmaya çalıştım olmuyr ,bunu almaya karar verdim,yoksa sütten kesilecem bebeğim daha 5 aya bile girmemiş 😨
Woody Uzgunanne-- manuel kullanmayın bence. Çok yorucu olur ve tam verim alamazsınız. Bu arada 4. Ayda meme reddi çok oluyor. Direnin 😀
Adanurymn Uzgunanne-- ben kullandim guzel ama mochi daha iyimis sanirim kendi kendine birini emerken digerine sağım yapilabiliyomus Wee de surekli pompolamak zorundasin eliniz agriyo bi zaman snra ve meme tam oturmadigi zaman acitabiliyor sutu sagamiyo
Arasannesi Uzgunanne-- bende vardı ben mı beceremedım bılmıyorum ama eşimde ben de denedık bir türlü sağım yapamadım çekmiyordu resmen.ve elektrıklı aldım lansınoh.ondan memnunum
Hilalse Uzgunanne-- ben chicconun manuel kullanmıştım hiç tavsiye etmem kolun yoruluyor kas yapmıştım artık ve eziyetti resmen imkanınız varsa manuel tavsiye ederim
H12345 Uzgunanne-- ben ilk doğumda kullandım çok işimi gördü. Şuan ,5 aylık arada kullanıyorum. Bence gayet güzel. Yorulma etme olmadı bende sonuçta elle pompa yapıyorsun illaki zorluğu olur. Ama bütçene bu uygunsa al pişman olmazsın
tombikdonerkankasiiskender İlk dopum yaptığım zamanlarda sütüm çok fazlaydı o zaman baya işimi görmüştü
Uzgunanne-- Woody ay öyle böyle değil ac ama memeyi reddediyor ,reddettikce sütüm azalıyor böyle giderse kesilecek
AybarsMomy Uzgunanne-- wee manuel aldım ilk önce . Zorlanıyor insan sürekli sağmaya çalışırken yoruluyordum sonra lansinoh elektrikli aldım ikiside iyi sağım olarak ama elektrikli tabiki daha kolay yormuyor .
Uzgunanne-- AybarsMomy elektrikli pahalı bütçeme uygun değil,zaten bu sıralar memeyi reddettiği için kısa bı süreliğine alacam,
Giraysmom20 Uzgunanne-- ben ilk doğum yaptığım zaman kullandım fazla güç gerektiriyor çünkü beş dakikadan sonra parmaklarınız uyuşmaya başlıyor imkanınız varsa tekli elektrikli alın derim ebebeğin kendi markasının pompası uygun fiyatlı
Woody Uzgunanne-- bir an önce iyi bir makine ile sağım yapın ☺️ memeyi gördüğü an bağırış çağırış çok zor
Woody Uzgunanne-- bu arada 2. Ellere bakabilirsiniz ben geçen hafta 100 TL sattım mesela. Göğse değen kısımlarbda ayrıca 30 40nTL satılıyor. Sıfır gibi oluyor O da olmazsa bazı şehirlerde 140 TL civarına aylıknkiralanan makinalar var
AybarsMomy Uzgunanne-- o zaman işinizi görür ama sağmaya alışkın olmayan göğüsten süt çok çıkmıyormuş . Süt çıkmıyor diye üzülme sağ sütünü . Yinede memeye tut bebeğini zorla canım vazgeçme