Sunshine evet diş döneminde pişik oluyor bebekler. Korkulacak bir şey yok. Bebeğinizin bezini sık sık değiştirin, pamuk ve su ile temizleyin, dışardaysanız ıslak mendili önce yıkayıp öyle kullanın ve iyice kurulayın hiç ıslak kalmasın. Bi süre açıkta bırakırsanız hava alır daha çabuk iyileşir. Ben kızıma hep bepanthol pişik önleyici kullandım. Hemen etkisini görüyordum. Çok geçmiş olsun🙏