Clm Öncelikle geçmiş olsun benim bebişimde 4ay 11 günlük ben öksürdüğünde ayağının altına bal sürüyorum zaten genelde de bal limon vicks sürüyorum şükür öksürüğü hiç ilerlemedi denemeni tavsiye ederim yani her akşam sürüncede en azından önüne de geçmiş oluyorum tabi uygulayıp uygulamamak sana kalmış her bebek farklıdır malum