Mlkdrn sallayarak yada emerek uyutuyorm aslında desteksiz uyumaya meyilli ama denedim çok ağlıyor piş piş pat pat ile de uyumadı önceleri sallamadan uyutuyordum annem sağolsun sallamaya alıştırdı sallamadan çocuk mu uyurmuş bebek mi büyürmüş sana inat salıncak kurcam eve dedi kurdu.uykusu düzenli gibiydi.bir haftadır geceleri çok uyanıyor yarım saatte 15 dk da bazen de gece 3 yada 4 te uyanıp bi saat uyumuyor