Dkk Kızlar dün ilk dozubu yaptırdım. İnanılmaz bir huzursuzluk var . Aşıdan mı sıcaktan mı acaba ? Sizin başınıza geldi mi
Ask_kokulu_yavrum Dkk bizde çarşamba günü yaptırdık ilk doz o günden beri çok mızmız anlamadım aşıya mı yormam lazım bilmiyorum havalarda sıcak evin içindeyiz sıkılıyorlar ama tadı şekerliymiş ebe dedi aşıdan sonra huzursuz olan varmı acaba başka ?
Barbarosy Iki dozunu da olduk. Ilkinde tadi aci geldi herhalde hafif mizirdanmisti ve kakasini cok yapmisti o gun, ikinci dozunda bir sey olmadi.
Ask_kokulu_yavrum Mommyishome yiyecek,içecek,ağız yolundan bulaşır annede varsa bebeğede geçiyor benim sağlıkçı arkadaşlar çocuk servisinde olan hastaları takip ediyordu evede taşıdı bebişleride oldu ama aşıdan dolayı çok ağır seyretmiyor