Kızlar birşey soracağım sizlere.. 4 aylık bi kızım var ilk doğduğu zamanlar gece yatarken çok az mama veriyordum gece sık uyanmsn diye o zaman güzel yiyrdu şimdi aynı mamayı beğenmiyor. (Hipp kullanıyorum)aklıma mamayı su yerine anne sütü ile yapmak geldi çok mu saçma düşünmüşm yapsam bisey olr mü?