Ben 3 gün önce genel anesteziyle doğum yaptım ama tuvalete oturamıyorım bile ayağa kalkarken hala elim ayağım titriyor ağrılarım hiç dinmedi normal mi sizde böyle yaşadınız mı büyük tuvalaete çıkamadım ve artık dayanılmayacak acılar içindeyim yürümeye çalıştıkça daha kötü oluyorum psikolojim bozuldu doktor yürü su iç ten başka bişey demiyor çok çaresiz kaldım aynı şeyleri yaşayan varmı ne zaman nasıl geçer ?