Ecrinada Merhabalar dün doğum yaptım ve sütüm gelmiyor ne yapıyorsunuz gelmesi için göğüs ucum da yok sezeryan doğum yaptım bu arada bütün önerilerinizi bekliyorum
Mom0870 Ecrinada Su kaybı olmasın diye birkaç seferlik bebeğe mama verebilirsiniz ❤️ İlk 3-4 gün süt zor gelebiliyor benimde gelmemişti. Çok zorlanmıştım bebeğim ucunu tutmuyordu şimdi tam bir memekolik. Sakin olun çok su için ve ten tene temasa çok önem verin. 🌺 Dünyamıza hoşgelmiş minik yavru 🧿
ElifAlmila55 Ecrinada sıcak duş masaj yap göğüslerine anne çayları iç özellikle 3 gün oldu ben alalı sütüm azalmıştı emzirme danışmanı dilbura var onun çayını aldım günde 3 kez sütüm çoğaldı. Sende dene hurma incir dut dereotu promalt bestlak damla humana çay bunları kullanabilirsin ama özellikle dediğim çayı iç çok iyi geldi bana
Eliffmomm Ecrinada ben normal doğum yaptım benim bile 4. Gün indi sutum canım bebeğini aç birakma sarılık olmaması için sütun gelene kadar mama ver ama onu da biberon ile değil çay kaşığı ile yap ki meme reddi yasamayasin ılık duş da çok iyi geliyor damarları genişleterek sütun akışını hızlandırıyor🥰
Glyshnn Ecrinada sagma makinen varsa hemen onu kullan tatli seyler ye bol bol koltuk altina sicak havlular tut sicak su banyo yapucu olmadigi icin zor oluyo benimde oyleydi ben pes edip mamaya gectim sutum geldi sonra sen pes etme geliyo elbet cocukta gogusune alışıyo
Evata Benim doktorum emzirmemi sonrasında 30 cc mama vermemi söylemişti ilk 2 gün yavaş yavaş gelir masaj yapın göğsünüze çok bastırmadan sağar gibi duş alınca gelir zaten sakin olmanız lazım
Monaroka Gözünüz aydın yaşı uzun olsun. Ilık bi duş alın, bol su için uyuyun dinlenin. Gelir inşallah kısa sürede
Ecrinada ElifAlmila55 sağol canım bir de rezene çayı diyorlar . Göğüs pompasıyla da yapmaya çalışıyorum bakalım
Eliffmomm Ecrinada göğüs ucum yok diye de sakın silikon uçlardan alma canım emdikçe çıkacak o uc benim bile 3 ayda tamamen cikmisti
Arasannesi Ecrinada bebegınızı gogsunuze almanız temas.duş.gogsunuze hafıf masaj bunlar sütü indiriyor dıye bılıyorum.bolca su için su ve uyku en cok süt yapan seyler.hayırlı olsun bu arada hosgeldı miniğiniz 🌺
Duygusm Ecrinada Gözünüz aydın, sağlıkla büyütün 🌸🙏🏻 İlk üç gün kolostrum gelir, azıcıktır, görmek bile zor olabilir. Sık sık emzirin. Hem süt gelir hem uç çıkar. Tabii doktorunuz uygun görürse bu arada takviye de yapabilirsiniz.
Adanurymn Ecrinada hosaf tatli ne varsa yiyodum ben bulgur biraz gaz yapabiliyo tahin falan benim goguslerimi sut dolduruyo ilk zaman çoğunlukla hep kayisi hosafi ictim surekli emzirin aciyo diye birakmayin bebek çektikçe gelir ve gogus ucu icinde silikon uclar mi ne varmis onlardan kullanabilirsiniz 😊
Tanereyluldeniz Ecrinada emdikçe gelir kuzum panik olma ilkten gelen bir iki damla bile yeter ona ilk günler. Emzirmeye devam et göğüs ucunun küçük olması önemli değil bebeklerin çenesi çok kuvvetli o tutar illaki. Ama mutlaka göğüs ucunu koru kremle yağla ya da gümüş kapakla ki yara olmasın çok zor oluyo yarayken emzirmek. Allah analı babalı büyütsün sağlıkla
Cerennn Ecrinada hergun duş alın masaj yapım ve bol bol su içip bebeğinizle ten tene temas yapın emzirmeye çalışın sürekli stresten uzak durun inşallah bir an önce gelir sütünüz