Masaltosunannesi Offfffff eşim gitmiş 8 saat dışarda duran anne sütünü bebege vermiş oda 5 cc filan içmiş ne olacak şimdi :((
Masaltosunannesi Papatyaseverr evet dedi zaten istemedi hep biberonu itti filan dedi kusmado normal gülüyor bana şuan
Masaltosunannesi Mom62636362 2 aylık 70 yada 90 filan içiyordu şuan ben normal sütümü içiyorum agzının tadı düzelsin diye biraz midesi bozuk hareketler yapıo