ilkmutluluk17 kuzum benim kuzenimin doğduğunda kalbi delikti kapanmadı sonrasında ne kadarlık olduğunu hatirlamıyorum ama çok küçüktü açık kslkp ameliyatı oldu ben de küçüktüm öom hatırlamıyorum ama sonrasında iyleşti şimdi 20 yaşına geldi maşallah hiç bir sorunu kalmadı
Sadece göğsümün ortasında uzunca bir dikiş izi var ve karnının alt taraflarında deşik açılmış onun izi var
Rabbim şifa versin inşallah inşallah tez zamanda iyileşir kuzucuk. Rabbim ağrısız sızısı geçirsin bu süreci
Sen dik dur ki bebeğine faydan olsun 🌸🥰