Mom0970 Yamuna tayt almak istiyordum bedenini neye göre alıyoruz bir beden küçük mü mesela ben kaç beden giydiğimi bilmiyorum nerden alıyoruz birde bunu sayfası varmı
Ggdefne Mom0970 internete yamuna yaz kalçanı ölçmen gerekiyor orda alcağın şeye tıkla alta in nereni ölçmen gerektiğini gösteriyor ben bir beden büyük sipariş vermiştim iyiki de büyük almışım
Deletedmom240 Mom0970 kendi internet siteleri var, ordan alıyorsun. Ordaki numaralara mesaj atıp beden ölçülerini söylersen Yardımcı da oluyorlar hangi bedeni almanız gerektipi konusunda. işe yarıyor mu? Hayır. 😁
bglm Mom0970 olcusunuze gore beden soyluyolar gobek deliginin 4parmak yukarisinimi olcusunu istiyolar yanlis yonlendirmiyim irtabata gecin daha saglikli olur
Defne0364 Ggdefne dogumdan ne kadar sure sonra aldiniz?ben owli aldim sezeryan diye.karin icin sadece ama tayt da düşünüyorum
Ggdefne Mom0970 yeni Doğum yapmıştım .kalıpları darsa diye büyük almıştım iyiki de büyük almışım tam oldu yani
Ggdefne Deletedmom240 yarıyor fakat sporda yaparsan insanlar giyiyor koltukta oturuyor beklesin kilo versin😂
Ggdefne Deletedmom240 taytta destekliyor ter attırıyor yağ yaktırıyor ben çok sık spor yapmasam da taytı giyip Evde kendim hareketler yaptım 4bucuk ayda 24kilo verdim
Hohomoromu Deletedmom240 zayiflandirmani hızlandırıyor canim tabi ki spor ve diyet zaten zayiflatiyor ekstra destek aldin mi zayıflamak hizlaniyor
Ggdefne Defne0364 ben korse hiç kullanmadım sadece termal tayt aldım 1,5hafta sonra giydim bende sezeryan oldum
Hohomoromu Mom0970 termal tayt mi alacaksn canim kendi bedenin neyse onu aliyosn termal tayt oldugu icin farketmiyor cok sıkı dir termal taytlar kendi bedeninn altini alirsan olmaz atiyorm normal de L giyiyoraan L al M alirsan girmezsn cok darlar cunki