Merhaba sevgili anneler ben dün sabah süt sağıp dolaba koydum gece vermek için, anne sütü ile daha rahat uyuyor bebeğim. Dolaptan alıp dışarıda ısınmasını bekledim yaklaşık 1 - 1:30 saat sonra bebeğe verdim sonrasında hiç durmadı bebeğim gaz yaptı sanırım bölük pörçük uyudu sabaha karşında sancı cekti ağladı yorgun düştü uyudu kaldı. Acaba dolaptan çıkardığım anne sütünden mi kaynaklandı, nasıl ısınabilirdim sütü :(