Misskokulum bende hamileyken 2 doz yaptırdım. 3. Dozda son aylarımdaydım 5 doz tamamlayalım birdaha olmazsın demişti. Sokağa cıkma yasakları olunca yaptıramadım. Sağlık ocağınıza belirtirseniz 3. Doz 6 ay arayla yapabilir yada bebeğinizin aşı zamanlarında