1prens1prensesannesii 4 aylık anneler.. Bebişler nasıl besliyorsunuz? Önce mama mı meme mi? Kaç cc? Ve emzirme ile mama arasında bekliyor musunuz?
bayankitapkurdu 1prens1prensesannesii ben gündüz meme veriyorum. Sadece geceleri mama veriyorum. 120 Cc anca içiyor. O da yeni yeni alıştı mamaya asla istemiyordu. Geçen ay kilo almadığı için doktorumuz günde 3 kere ver dedi
Tazeanne38 1prens1prensesannesii önce meme daha sonra mama veriyorum gecede emziriyorum uykuda süt üretimi daha fazla oluyor
1prens1prensesannesii bayankitapkurdu bizde de aynı sorun var 200 gr almış mama başlattı.. Biberon reddi var sadece dün öğlen 60 cc bugün sabah 60 cc içti
bayankitapkurdu 1prens1prensesannesii alışacak zamanla. Ağlata ağlata içiriyordum. Kaç biberon değiştim kaç mama değiştim. En son kabullendi herhalde.
bayankitapkurdu 1prens1prensesannesii gece uykusunda içirmeye çalış. Uyku haliyle anlamıyorlar. Anca öyle içer
1prens1prensesannesii bayankitapkurdu aynen tüm biberonları mamaları aldım en son lansinoh ve bebelacı biraz aldı bakalım onlar da devam etmeyi düşünüyorum
bayankitapkurdu 1prens1prensesannesii 3 haftamı aldı benim alışana kadar. Biraz sabır lazım aslında sürekli ver pes etme o pes edecek en son
1prens1prensesannesii Tazeanne38 peki meme den sonra mama vermek için bekliyor musunuz direk arkasına mı veriyorsunuz
Tazeanne38 1prens1prensesannesii doymadığını hissettiysem mama yapıyorum ama önce meme veriyorum ki mamadan sonra doymuş oluyor almıyor