Birannebirfurki 31+3 doğduk şu an 1 ay 4 günlüğüz ve burnu tıkalı nasıl temizleyebilirim vaktinde doğan bebekler gibi olmadıkları için herşey yapılmıyo ne yapabilirim
Mom62636362 Birannebirfurki 32+1 doğdu bebeklerim şuan 44 günlükler https://www.kirmizibeyazz.com/urun/wee-baby-860-silikon-burun-aspiratoru?gclid=EAIaIQobChMIpLX_l6bR6wIVT-vtCh3WSwueEAkYASABEgL20PD_BwE Bu ürünü kullanıyorum ikisine de, gayet kullanışlı
Berfin_kycn Birannebirfurki burun aspiratörü dediler aldm sadece başındakileri çekiyor eczaneden yenidoğan için fizyolojik su var burun damlası küçük bi damla şişesinde 1-2 damla tek damlat demişti kızım 20 günlüktü damlattım burnu öyle acılmıştı dene istersen birde ben doğduğundan beridir her banyodan sonra kulak çöpüyle hafif temizliyorum canı da acımıyor yumuşadığı için rahat da nefes alıyor birde nenem gil sütünü damlat derlerdi ne kdr doğru bilmiyorm damlatmıştm o da açmıştı
Ftsmhr Otri bebenin burun aspiratörü ve serum fizyolojik suyunu alıyorsunuz . Her gece temizleyin rahatlar . Bu aylar sadece burunlarından nefes aldıkları için her gece açmanız gerekir .
Birannebirfurki Ftsmhr internette bazıları serum fizyolojiği şırıngayla sıkıyı sadece o bizim için çok mu erken olur
Ftsmhr Benim kızımda 35+5 de doğdu sorun yaşamadık. Tabi diğer bebeklere nazaran daha dikkat etmemiz gerekti. Buhar makinemiz vardı . Havayı nemlendiriyordu.
Hunilianne Birannebirfurki erken evet. Benim bebeğim de 33 haftalık dogmustu doktor nazal temizlemeye izin vermemişti serum fizyolojik damlat nazikçe otri bebeyle Çek
Mom62636362 Birannebirfurki elinizle sıkıcaksınız turuncu kısmı, sümük olan burun deliğine sokucaksınız ve serbest bırakıcaksınız, vakumlayarak alıcak sümüğü
Birannebirfurki Mom62636362 yok yani turuncu kısmı burun deliğinin içine sokmadan mı sıkmam gerekiyo sokunca mı 😅
Pinars Ben de deniz suyu sprey aldım doktorumuz da önerdi o baya güzel sıkınca bile akıtıyor burnun içndekileri.birde akıllı uslu durursa Bi şekilde otri bebenin aspiratörü ile çekiyorum daha da rahatlıyor açılıyor burnu