linakusunannesii Kızım 10 gün sonra 7 aylık oluck . Normalde gece emimip ya da mama uyğyip uyur sabah kalkardı . Bu aralar geceleri her 2 satte bir emmek için uyanıyor sizce doymuyor mu artk