Bize de doktorumuz vermişti biz bi faydasını görmedik şöyle ki kayınvalidem de kabızlık vardı ona verdim sende işe yarar belki diye çünkü içeriğinde yetişkinlerde kullanabilir yazıyordu. Ama kayınvalidem içtiğine bin pişman oldu sabaha kadar gaz dan uyuyamamış ve çok rahatsız etmiş. Ben bütün ilaçları kesince gaz problemi düzeldi. Kabızlığı için fitil vermişti doktor o da poposunu çatlattı ve diper gittiğim bütün doktorlardan bebeğe fitil verilmez diye azar yedim