PervizAyka 16 haftalık hamileyim oje sürmüyorum bi zararı olur diye sizcede ojenin zararı varmi?Bide makyaj yapmayı seviyorum amma ruj kullanırken rahatsız oluyorum ağzıma gider çoçuğa bişey olur mu diye aklımda deli sorular🙄
Glll44 PervizAyka ama makyaj ürünlerinin icindeki igrenc seyler size bebege gecmesede size geçiyor bence yapmayn zaten havalar scak ve cilt yenileniyor hamilelikte sade takln bence ben oyle yaptm ❣️
PervizAyka Glll44 Yani bügüne kadar kullandıklarımın yüzüme bi zararı olmadı zaten evde makyaj yapmıyorum arada bi dışarı çıkınca yapıyorum deyişiklik olsun😊
MssKrks Benim doktorum oje ve aseton kullanmamı kesinlikle yasaklamıştı canım . Bende kullanmadım hamileliğim boyunca
Mommy_Bird PervizAyka benim doktorumda hamilelik dönemi boyunca kozmetikten kesinlikle uzak durmam gerektiğini her gitttigimde üstüne basa basa söyledi fondötensiz evde bile durmayan ben kullanmadım şükür kurtuldum bebeğim sayesinde fondoten takıntımdan da 😂
Kitapkurdumom PervizAyka kullandığın fondoten, krem vs azaltirsan rujuda güvenilir markalardan kullanirsan bisey olmaz canim. Ee ojeden zaten bisey olmaz ama surerken kokusunu cok soluma 🌿😊
Bsrsgt PervizAyka ojelerimi doğuma giderken silmiştim. Makyaj malzemesine gelince de kaliteli ürünler tercih et bir sey olmaz