Annemelek Dişten dolayı ve ataktan dolayı bu dönem çok emmek istiyorlar. Biz emzik kullanmıyoruz en az 10 kere emmeye kalkıyoruz bizde. 8aylık olmak üzereyiz 6.aydan beri böyle.Emziği bu dönem bıraktırırsanız daha çok zorlanırsınız 9.ayda öneriyor lar daha çok bu dönemi bu şekilde atlatmakta yarar var 👍