Sevdasoylu evet biliyorum zamanla geçecek ama işte birazcık yoruldum 🥺 annemle görüşmüyorum, anneannem de pazartesi gelecek 3 günlüğüne, eşim de öğlen 2 de işe diyor 12 de geliyor işe gidene kadar sabah 10dan sonra yardım ediyor, kayınvalidemler Artvin’de anlayacağınız üzere eşimle tek başımıza idare ediyoruz