3 ay 4gnlük bebeğim var hem mama hem de beni emiyor dün gece ateşi vardı ölçtüm 37 .1 ağzınn içi yanıyodu emzirdim çok sıcak sağlık ocağına gttim calpol ve klomaks antibiytik pembe renk kutulu verdi kullanıyorum bu gece de ölçtüm 37 2 ama bu gece çok öksürdü sürekli burnundan ses geliyo sanki tıkalı horultu gibi hiç öyle gaz yapmayan agulin kullanıyorum öylr gaz yapmazdı bu gece sabaha ladr yaptı bnde bekliyorum uyumadım ateşi olur habeim olmaz die başına gelen varmı ne yaptınız