Ftmnrbrl bol bol besleyin anne sütüyle bir hassa çabucak atlatır bizim değerimiz 11,7 di doktor 12 olursa yatış vereceğim dedi birde tenden ölçmüştü tutturdu kanda da bakacağım die bebeğim 4 günlük bağırttıra bağırttıra kan aldılar o ağladı ben ağladım yarın yine gelin dedi gitmedim uyumadjm ogün sürekli emzirdim ertesi gün başka doktora gittim değeri 9 çıktı daha da yükselmez dedi 12 ile yatış verecekti sırf para için ne doktorlar var hakkımı helal etmiorm… diyeceğim şu cnm üzülme her bebek de oluor sen sık sık besle onu hemen atlatır şimdiki aklım olsa o doktor kan almak istediğinde aldırmazdm asla… Bana sarılık uyutma sık sık besle diyeceği yerde yarın gel kan alalım dedi 😡 çözüm demek yok… Allah vicdan versin bazı doktorlara