Nil_ay Arkadaşlar merhaba.. kızım bugün 1 aylık oldu çok şükür. Sağlık ocağına aşı için gittik. Ölçümleri de yapıldı. Ama baş çevresi doğum ile aynı çıktı. 35 cm. Hiç değişmemiş. Ebeler sıkıntı değil 10 gün sonra tekrar ölçelim dediler ama ben yine de endişelendim. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
Minikheyecan Nil_ay 3. Gün sağlık ocağına geldiğinizde de 35 miydi? Bizim doğumda yanlıs ölcmüsler cünkü
Elmayanaginannesi Nil_ay bizim 40. Güne kadar ayni çıkmıştı sonra büyüdü ama ayına göre 1 cm geri hala
Nil_ay Minikheyecan ğ Minikheyecan 3. Gün hastanede ölçtürdük ama doğum yaptığı hastanede değil. Sağlık ocağında da ilk kez ölçüldü
Feyza123 Bana coçuk doktoru ölçüm kişiden kişiye bile farklı cıkar aynı kişinin ölçümünü baz alırız dedi 3. Ayda sağlık ocağı 41 ölçtü doktor 40 ölçmüştü.