Aysenur24 benim oğlum sabah yedide uyuyordu öğlen e geç onbirde uyanıp tekrar sabah yedide uyuyordu gün içinde en fazla taş catlasin onbeş dakika uyurdu. Ağlaması zirlaması cigirmasi bir yana, bı mutsuzluk memnuniyetsizlik vadi üstünde anlatamam😂 ama geldi geçti o günler çok şükür. Gerçi şimdi de çok uyumuyoruz ama neyse 🤦🏻♀️😂😂