Tuba Aydanzeyd İlk emmeye başladığında yapıyorsa sütünüz tazyikli geliyorsa boğazına kaçıyor olabilir😕 Veya çok hızlı emiyorsa da olabilir. Benimki de çok acıktığı ve memeye saldırdığı zamanlar boğuluyormuş gibi oluyor.
EsofmanliSevketHoca Aydanzeyd Amin cümlemizden ,Ne mutlu bana o zaman 🥰 Bi süre sonra kendiliğinden geçecek annesi…
T-1234 Aydanzeyd bizim bebkte 2 aylık bizde de oluyor durduk yere boğulma yapıyorsa tükürükten kaynaklı memede boğulma yapıyorsa sütün tazyikinden kaynaklı
T-1234 Aydanzeyd aniden öksürük nefes çevirememe yapıyorsa gaz sıkıştırmıştır ters çevirin sırtına vurun kendine gelir iki kaşının ortasını ovalayın yüzüne hafifçe üfleyin irkilip kendine gelir