Sadece anne sütü alıyorsa 4 ay çok erken değil mi ? Benim oğlum hep mamayla besleniyordu . 5 ayda tadımlara başlayabiliriz dedi mamayla beslendiği için . Ama süt olsaydı ilk 6 ay anne sütü dedi tabi yinede sizin kararınız doktorum böyle söylemişti 🤷🏻♀️