Haribo hamilelikte yemem yasaktı tatlıyı ama doğumdan sonra 2-3 paket olalayı bir oturuşta yiyordum sonra oğlumun pipisinde kızarıklar oldu çikolatadan oldu dedi bazıları bende korktum 2-3 günde 1 bi tane düzletiyorum. Doktora sordum ondan olmamıştır dedi ama yinede yemiyorum ben çok fazla artık emzirme bitice doya doya yiyem 😂