Asei 40 ından sonra gelen kanama özür olarak geçer miktarı yoğun olsa da
Takip etmen ve her vakit abdest alıp namaz kılman gerekir
Hamilelikden ötürü adet döngün bozulduğu için adet olup olmadığını anca Bi sonraki kanamanda anlarsın
Şuan kanama oldu diyelim 30 gün olmadı sonra tekrar olursa bu günlerin adet sayılır ve kıldığın namaz için günahkar vs olmazsın
Ama adet olduğunu düşünüyorsan ve namaza ara verdiysen
30 günün sonunda tekrar kanama olmassa bu günleri kaza etmen gerekir
Ben bu şekilde biliyorum
Daha iyi bilenler tabi yazarlar 😇