Deletedmom265 Diş cikarirken bağışıklığı düşüyor malesef bebeklerin. Istah da azalınca beslenme bozuluyor, hepsi hastalığa davetiye çıkarıyor. Ama geçecek hic üzülme, iğneler çabuk tesir ediyor.. Atesi kontrol altinda tuttugun muddetce sıkıntı yasamazsin
Bir de igneleri mutlaka saati saatine olsun her sabah 10sa 10, bir sabah 10 bir sabah 11 olmasın