Minikadam25 kızim 1 aylıkken kullanmaya başladım 5 6 ay kadar devam ettim bir ara bağlandıktan sonra hep açıldığı için kullanmayı bıraktım 13 ayligiz külot bezini deneyeyim dedim 1 aydır kullanıyorum bence harika hem cirtlidan daha kaliteli tok hemde açılma tasma sıkma gibi hiç bir sorun yaşamıyorum üstelik paketi 20 tl şuan tavsiye ederim ☺️