Şuan bebeğim 6 aylık emziriyorum hala devam fakat ek gidaya geçiş yaptım sebzelerin bi kaçında 3 gün kuralı uyguladım bir kasenin çok azı kadar çorba yapmaya başladım sizce bir sakıncası varmı sabahları 1 çay bardağı yoğurt ve öğlen sonu gibi ikindiye yakın çorba yapıp veriyorum sizce nasıl yapmalıyım?