Deletedmom090
Benim oğlumda 4 ayına kadar sürekli ana kucağında sallanarak uyumaya alışmıştı yavaş yavaş gün içşnde onu yoracak aktiveteler yaparak özellikle akşamları yatağa beraber yatmaya başladık yanımda yatması değil yatağa uzandık sabırla o uyuyana kadar bekledim odada kademeli olarak yanında kaldığım süre azalmaya başladı uykuya geçişi daha kolay olmaya başladı destek olarak uykuya geçiş için bebekler için olan programlardan indirdim mesela kuş sesiyle uyuymaya bayılıyor yanına uzanıyorum yanağımı seve seve yüzüme dokuna dokuna uyumaya başladı yaklaşık 2 2.5 aydır böyleyiz uyuyunca beşiğine alıyorum şimdilik böyleyiz bende kendi odasına geçirmek konusunda tasalanıyorum