CemileF Yok yok yok olmuyor. Piş pişliyorum yok, kucakta uyumuyor, ayakta uyumuyor, beşikte uyumuyor, hamakta uyumuyor, ana kucağında uyumuyor, beyaz sesle uyumuyor, e ee ile uyumuyor. Uyumuyor arkadaşş. Şaştım kaldım. 4ay 7 günlük.
UraSsmom CemileF 4 ay 9 günlüğüz bazen bende ne yapsam olmuyo eşim gelip alıyo odaya geçiyo ve biraz sonra bakıyorum uyutmuş 🤦🏻♀️ Çocuğun bana gıcığı var heralde 😂 Öyle güzel uyku düzeni vardı ki en geç 9 da uyuyodu gece de çok sık kalkmıyodu. Şimdi 11 de en geç 12 de ancak zar zor uyutuyorum, ve saatte bir uyanıyo 🤷🏻♀️
Bebegimucizem CemileF O aylarda her gün aksamları banyo yaptırıp uyutuyordum. Miss gibi de uyuyordu deneyin sizde. Bebekler rutin seviyor maalesef bir gün bişey yapıp diğer gün başka bir yöntem denemek bebeği şaşırtır
deryardakayra Ve cealna nevmeküm subata….bu bir ayettir ben hep okurum bebeğime düzenli okuyun 11 kere
CemileF Bebegimucizem rutinleriyle de uyumuyor ki. Ben de mecbur yeni yöntemler bulmaya çalışıyorum. Hareketlendi şyice kendini atıp savuruyor. Karşı koyuyor çoğu şeye
Bengisu_dunya CemileF muhtemelen 4. Ay atağı cok geçmiş olsun 😔😔 sucak duş masaj sakin müzik loş ortam bizde işe yarayanlar umarım. İşe yarar
bianneeee CemileF azda uyuyormuş aslında atak döneminde olabilir uykuya direniyordu benim kızımda gozleri gitse de zorla acıyordu
Bebegimucizem Atak dönemindedir o zaman. Uykusu geldiğinde illaki uyuyacak çok da şaşırtma çocuğu. Geçici bir dönem biraz sabır ❤️
tugbaninpenceresi @CemileF o aylarda gündüzleri 3 kez uyuması gerekiyor, gece uykusuna da 19-20 arası yatırılması gerekiyor, biz rutin oluşturmuştuk, hergün duş masaj vs, çok güzel uyurdu gündüz de 3 uyku of ya çok iyiydi , şimdi 13 aylığız hareketten oyundan uyumak istemiyor 😞
Esilanur CemileF duvardan duvara hamak kurun benimki kesinlikle uyumadı o şekilde uyusu hamak eski usul araştırın
Aryamurat CemileF ahhh Canım bu aylarda biz şehrın altını üstüne getirirdık 🚙 zor uyurdu çok sabahladık arabada 🤭polisler bile acırdı halimize merak etme gecici bir süre evin içinde bebek arabasıyla gezdır biraz yor tekerlerini hep silerdim eşim işte gececi oldumu onla yorardım yanınada süpürge sesı pış pış uyurdu ensonunda
Sinem2 CemileF biz çareyi salıncakta bulduk. 5 aylıkken gündüzleri hiç uyumamaya başlamıştı. Ayaklarım kopuyordu bütün gün bı türlü uyutamiyordum. Eşim sonunda hamağı salıncağa çevirdi tavana astik. Ondan sonra hem gündüz hem gece uykuları düzene girdi maşallah. Gündüz 3 kez uyuyor. 6,5 aylık simdi.