Bebeğim 8.5 aylık neredeyse 1 ay olucak açamıyoruz burnu yok yani kafayı yicem artık gözümüzün önünde nefes alırken zorlanıyor doktora götürdüm birşey yok serum fizyolojik e yapıyoruz fayda yok sıcak suya viks koyuyorum odayı ferahlatsın diye cold mix damlatıyorum yakasına ama yok yok açılacağına iyice tıkanıyor