zeliihaaa Yetişkinler gibi 36 civarında değil de 37 üstü oluyordu kızımın ateşi diye hatırlıyorum. Yenidoğanlarda 36,5-37,5 arası vücut ısısı normal kabul edilir. Ama sizi tedirgin ediyorsa bir sağlık birimiyle görüşün elbette. Annesi sizsiniz. Ters giden bir şeylerin olduğunu anlarsınız