eymenzeynep Arkadaşlar cidden çok merak ediyorum. Çok korkuyorum kızım 3 aylık. Hatta kayınvalidemi çağırdım gurbetteyim diye😂 nedense acayip tırsıyorum. Normalde de kucakta gezen bırakınca ağlayan uykuları düzensiz bir bebek
Birkucukeylulmeselesi eymenzeynep 4 ay 6 günlük olduk 5 gündür ne yaşıyorum bilmiyorum Allak bullak olan bi uyku düzeni memeyi hiç demiyorum ağlaya çatlaya zorlaaa çok yoruldum artık gerçekten 😏
VelardaEdiz eymenzeynep en temizinden yaşadık komple memeyi bırakmıştı ne savaş verdim ama yok resmen meme düşmank oldu çıktı ataktan😂
Abdullah_aras2 Birkucukeylulmeselesi bizde sizinle aynıyız 4 ay 6 günlük olduk derin uykulardan ağlayarak uyanma memeyi zorla emzirme ben odadan çıkınca ağlama bizde bunları yaşıyoruz 🤷 oğlumun canı sağolsun
mervegny VelardaEdiz düzelmedi mi spnra bizimde şuan resmen memeden nefret eden bir bebek oldu ki çok düşkündü
Abdullah_aras2 Abdullah_aras2 hatta memeyi zorla verdiğim için sinirden memenin başını öyle bir sıkıyor ki damagiyla 😂😂
Birkucukeylulmeselesi Abdullah_aras2 inşaAllah geçicidir yoksa dayanamıyorum ben doğdu doğalı zorla emiyor zaten çok yoruldum artık 😞
mozaik eymenzeynep biz yâşamadık .hatta sizin gibi tırsıyordum bende ama normal gécti o zamanlar. Insallah sizin de sorunsuz gécer
mervegny eymenzeynep en zor yani meme reddi birde uykularımdaki değişiklik şuan tam olarak atak içindeyiz bildiriyorum yıpratıyor
VelardaEdiz mervegny yok düzelmedi ne yazık ki tam 4.5 ay emmiş oldu sağlık olsun diyorum üzülmüyorum çünkü elimden geleni yapmıştım yapılması gerekenleri danışmanlarla bile görüştüm uyguladım ama nafile her bebek bir olacsk diye birşey yok tabiki tekrar düşkün olur inşallah
Mlk33 eymenzeynep hiç alakası yok ya ben inanmıyorum bu atak dönemlerine bizim hiç olmadı şahsen gayet güzel geçti her ayımız bence bebek huysuz sa huysuz sakinse sakin olarak büyüyor
Snmtt eymenzeynep biz yaşamadık 4. Ay bugün bitti🧿 ben hiç aklıma getirmedim atak falan tabi ki takip ediyorum atak dönemlerini ama 4. Ay geldi illa ki atak olucak eyvah napıcaz moduna hiç girmedim. Hepsi geçici ve bence her şeyi çok bilmek iyi bir şey değil. Eskiden atak mı biliniyordu hepsi gelip geçti hepimiz büyüdük. Allah dermansız dert vermesin de gerisi hallolur😇
mirayilknurtolga eymenzeynep sadece aşıdan sonra bir kaç gün mızmız oldu kucak istedi, öğlen uykusu azaldı sonra güzeldik. Korkmadık hazırlıklıydık atlattık çok şükür 🤗🤗 sizde korkmayın🤗