Derenyonca yok sadece 3 kere biberon verdim o da 5-6 günlüktü hatırlamıyordur bile. Akşam saatlerinde ve sabahları oluyor genellikle gündüz gayet iyi. Memeden alıp gaz operasyonuna geçiyorum ama gaz yok gaz çıkarma çabası yok, rahatlıyor gibi. Tazyik olabilir bazen boğazına kaçıyor çığlık atıyo sinirlenip.
bir süre sağmayı bırakıp deneyeyim o zaman 🙁