Merhaba arkadaşlar , bebeğim 4 aylık ve yaklaşık 1 Aydır kakasını yapamıyor anca fitille ben yaptırıyorum ve öylelikle bayağı yapıyor .. doktora götürdüm doktor karnı yumuşak huysuzluk yapıyor mu ağlıyor mu sıkınıyor mu yapamıyor diye ağlıyor mu sordu , ama bunların hiç biri bebeğim de yok .. kendi kendine yapması için 1 hafta bekledim yok öyle olunca bende fitil veriyorum rahatlar diye .. benim gibi olan var mı düzeni mi böyle olacak ? Normal mi çok üzülüyorum düzenli yapan bebek birden kesti yapmayı .. bir de etkili ilaçlar var mı kullandığınız .. ve gaz ilacı