Merve1650 Kızlar merhaba vahina girişimde yumurta büyüklüğünde şişlik var korkuyorum doktorada henüz gidemedm başına gelen varmı
Elazizliana Merve1650 annemde olmustu küçük bi kesiyle patlatmıştı doktor ama mutlaka görün annemden test tahlil vs aldılar ilaca başladı tekrarlayınca doktor müdahale etti
Deletedmom16 Merve1650 bartholin kisti geldi aklıma netten bir bak bakalım canım belirtilerime uyuyormu endişe etme
Dilaranne minikpatates 😔 bı sure sonra ağrı yapıyor işte lütfen doktora gidin normal doğum bile yapamadım onun için
Hatice3424 Doğum yapalımne kadar oldu bendede doguödan sonra kontrol ettigim de kapalı denicek kadardı yani. Afedersiniz ilişki yaşadıkça düzeldi arkadaşların dedigi gibi rahiö sarkması gibi bir durumdur korkmayın. Çünkü banada aynı top gibi birşey geliyodu
minikpatates Dilaranne 17 ay bitti 1 gr agrim olmadi benim ama. Normal dogum yaptım. Siz görünün kesin. Belki farklı bir durumdur. Benimki bartholin kisti.
nuran_05 Bnde de oldu ama et beninden biraz daha buyuk dr gittim bn ilac verdi ve kuculdu biraz halen kullaniyorum ilaci
ozi Merve1650 cinsel organınizin tam ortasinda ise şişlik top top şeklinde ve elinize geliyorsa bu rahim sarkmasi oluyor. Ama vajinanın saginda yada solunda alt bolgede bir şişlikse buda genelde bartholin kisti oluyor. Siz yinede bir doktora görünün.
Dilaranne minikpatates benim de öyleydi ilk 7 ay hiç sorun olmadı ama hep fark ettim sonra bir ağrı Allah’ım kimseye vermesin aldılar kisti 😔 sol tarafimda ilişki sırasında sıvı salgılayan bez yok şu an eğer diğer tarafta öyle olursa senin için çok büyük sorun dedi akıntı varsa oluyormuş bu kist şimdi çok çok dikkat ediyorum…
Miniksncp Merve1650 Aynısı bendede var hatta normal doğumu engelleyebilir falan demisti doktorum kistmiş benimde tam orda ceviz büyüklüğünde içinde sıvı vardı doğum günü benim patlamıştı kendisi akmisti ama doktorum gel 40in cikinca onu almamiz lazim tekrar dolar demisti gitmedim ama kisttir seninde büyük ihtimal
incimercan Merve1650 merhaba şikayetleriniz geçti mi ben de 20 gün önce doğum yaptım ve sarkma var sanırım yürürken ayakta durunca bişey çıkacak gibi hissetmeye başladım. Aynada bakınca da görülüyor. Sizin son durumunuz nedir? Bu durum düzelir mi zamanla acaba?